WELCOME

Selamat Datang saya ucapkan..
Anda telah menemukan blog ini. Tips senaman kuatkan zakar yang lemah..sebuah blog yang diciptakan untuk kamu, para pencinta ilmu pengetahuan dan segala hal yang unik...mau tau lebih banyak? baca terus
Tips senaman kuatkan zakar yang lemah

Topik Hangat

Tuesday, April 12, 2011

Rahsia Tahan Lama


Bagaimana untuk tahan lama semasa di ranjang. Persoalan yang selalu bermain di fikiran Kaum lelaki yang tewas di ranjang

Zaman sekarang, Ramai lelaki tidak menjaga zakar mereka. Kalau tak terjaga zakar yang satu pasti hilanglah nikmat dunia.

Kawalan minda amatlah penting semasa bersama isteri anda. Permulaan semasa memasukkan zakar ke dalam faraj isteri, zakar perlukan masa untuk menyesuaikan diri dengan keadaan dalam faraj isteri seperti mana faraj isteri perlukan masa untuk sesuaikan dengan saiz zakar suami.

Kepala zakar sensitif terhadap rasa ngilu kerana itu kebanyakkan lelaki baru mendayung dah tenggelam. Cepat sangat terpancut. Pastikan zakar anda dalam keadaan hangat atau panas sebelum masuk ke dalam faraj kerana zakar yang sejuk akan lebih mudah klimaks.

Anda juga perlu bijak bermain posisi seks. Carilah posisi yang benar-benar melambatkan anda keluar air mani. Kebiasaannya posisi isteri di atas dan suami di bawah. Yang pasti kelebihan ada pada mereka yang pandai mengawal pancutan air mani kerana pelbagai posisi seks boleh dicuba sampai terasa di pinggang.

1 comment:

  1. Selain posisi dan zakar yang tidak sejuk .. urat saraf zakar pun harus kuat dan sihat.

    ReplyDelete