WELCOME

Selamat Datang saya ucapkan..
Anda telah menemukan blog ini. Tips senaman kuatkan zakar yang lemah..sebuah blog yang diciptakan untuk kamu, para pencinta ilmu pengetahuan dan segala hal yang unik...mau tau lebih banyak? baca terus
Tips senaman kuatkan zakar yang lemah

Topik Hangat

Sunday, April 17, 2011

Bagaimanakah Pacak Langit Pearl mula dicipta?


Bagaimanakah Pacak Langit Pearl mula dicipta?


Pacak Langit ini mula dihasilkan oleh arwah datuk saya di kampung Kuala Sanglang, Perlis semenjak hampir 80 tahun dahulu. Hanya melalui "word of mouth" beliau sentiasa dikunjungi oleh sebegitu ramai pesakit dari sekitar Perlis, Kedah dan juga P.Pinang yang ingin mendapatkan rawatan untuk pelbagai masalah dari segi seksual atau kesihatan am. Segala ubat - ubat dan minyak - minyak beliau hasilkan sendiri dengan menggunakan pelbagai jenis akar - akar kayu yang juga dicarinya sendiri.

Ubat pacak langit pada asalnya adalah gabungan akar - akar kayu yang perlu direbus selama sekurang - kurangnya sejam dan diminum setiap pagi untuk merawat kesemua masalah utama lelaki iaitu kurang bertenaga, kurang bernafsu, masalah ketegangan dan juga masalah pancutan pramatang. Dengan perkembangan zaman, Pacak langit dihasilkan pula dalam bentuk kapsul setelah ekstrak dari akar - akar kayu tersebut diasingkan dan diproses untuk dijadikan dalam bentuk serbuk.

Semenjak dari ini, pacak langit mula dipasarkan dengan lebih meluas lagi di kedai - kedai ubat di kawasan utara Semenanjung. Melihat potensi Pacak Langit untuk di pasarkan ke seluruh negara dan dunia, ayah saya, yang kini telah mengambil alih tugas-tugas pembuatan Pacak Langit, telah mendapatkan bantuan kewangan untuk membeli mesin-mesin dan juga membina sebuah kilang kecil untuk menghasilkan pacak langit dan lain-lain ubat dan minyak secara komersial.

No comments:

Post a Comment